14 Aralık 2013 Cumartesi

Meal Yarısması

Sıkı durun...
Siz de mi meal okumak isteyip de sürekli bahane bulanlardansınız?
Acaba biraz güdülenmek mi ihtiyacınız olan?
İşte bu yarışma tam da size göre!
Böyle güzel, böyle anlamlı, böyle faydalı bir yarışma görmedim ben. Keşfeder keşfetmez hemen siz de nasiplenin istedim. Gecikmeden haberdar edeyim dedim.

Site şu : http://www.ufkayolculuk.com/

Acele bir şekilde incelediğim kadarıyla da ödüller şu şekilde ;


Sınav Mart ayında. Sınava kaydolabilir ve sitedeki testlerle de bilgilinizi ölçebilirsiniz. Ayrıntılar için siteyi incelemelisiniz.
Kazanmak veya kaybetmekten ziyade şöyle düşünün. Sınav gününe kadar meal okumuş olacaksınız ve bugünki meal bilginizle, o günki bilginiz farklı olacak. İnşallah! Unutmayın "İki günü birbirine eşit olan ziyandadır."
Ne yalan söyleyeyim, kazanmayı çok isterim, rakip de az olsa iyiydi ama paylaşmadan da edemedim :)))
Ben kaydoldum, sıra sizde...


Haydi meal okuyalım !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder